4e dag cameroon

2 november 2019 - Buéa, Kameroen

We hebben weer internet hier even over gisteren. We hebben goed geslapen weer koud gedoucht en toen gewacht op lucas hij had eieren en brood gehaald. We vertelde hem dat we graag een aantal dagen in buea willen blijven. Toen werd hij boos om een lang verhaal kort  te maken met moeite gaf hij zijn nichtje de opdracht awah ons naar de weg te begeleide waar we op gehaald konden worden. Na heel lang wachten belde awah dat hij er was wij lopend naar de weg toen met taxi naar de plek en daar was hij wat drinken gehaald en toen in de auto naar buea. Dit voelde goed we zijn er achter  gekomen dat lucas jennifer maar  1 keer  had gezien en hij is alleen op geld uit het heeft ons 200 euro gekost maar we weten nu hoe of wat harde leerschool. Maar we zijn in buea we zijn eerst naar de zaak van awah geweest hij liet zien hoe zijn zaak was liet zien waar hij elke dag jennifer zag en waar ze boufortlight met hem en cyprian dronk en we hebben koeien vlees gegeten wat jennifer ook graag at en iedereen vond het zo fijn dat we er waren. Zo warm ontvangen nu zijn we blij.  Daarna bracht awah ons naar clara ze was zo happy dat we er waren ze had spagettie met tomaten sause en gebakken vis . Daarna de avond lekker buiten gezeten en veel herinneringen op gehaald van jennifer zo een heerlijke avond. Ze wil dat we blijven tot we naar huis gaan we slapen in haar bed en zei slaapt bij de buren. Het is wel  veel primitiever een wc die je door spoelt met een emmer water douchen met een emmer koud water maar wel een bed en hele lieve mensen dus heerlijk geslapen

1. Ellen:
    5 november 2019
    Jammer dat hij jullie zo belazerde. Fijn dat je nu bij de juiste mensen bent gekomen