6e dag cameroon

4 november 2019 - Buéa, Kameroen

Van morgen wat later waker 7 uur. Iedereen al op en bezig met de was. Het was erg vervelend want het hoosde  van de lucht. Maar na een paar uur was het weer droog en werd het warm. We zijn om 1 uur naar limbe gegaan veel gezien. We zijn de lava berg op gegaan vroeger was  het een bomen plantage maar door de lava uitbarsting van de berg is  het nu een lava berg. Daarna het zwarte strand gezien dit komt door dat het lava in zee stroomt en de zee over het strand komt waar door het zwart sand is. Daarna vis  gegeten op het strand.er lopen hier overal verkopers van dingen zo kwam er iemand om je nagels te knippen nixon de broer van awah liet het doen en zei paul wat voor jou dus paul ook netjes zijn haden en teen nagels laten doen de prijs 200cfa of te wel 30 euro cent. Daarna  langs de markt eten gekocht en toen naar huis. Ff gegeten en gepraat en nu lekker slapen

1. Paula:
    4 november 2019
    Het begint nu een beetje te wennen, zo aan jou verhaal te lezen wat eebmooi avontuur jamner van de regen maar dat is hier ook zo lekker van genieten lieverds
  2. Ellen:
    5 november 2019
    In elk geval lekker uitgeslapen. Fijn dat het zo leuk is