8e dag cameroen

5 november 2019 - Buéa, Kameroen

Iedereen bedankt voor de reacties. De afrikanen vinden drop erg lekker zolang het maar zoet is. De voorbereiding voor zondag wordt voor ons gedaan dus gaat goed.

Vanmorgen weer belaglijk vroeg wakker 5 uur pfff het is vakantie maar goed ben blijven liggen tot 7 uur. Het is droog vandaag. Clara moest alles weer schoon maken daarna zijn we lopend naar de pastoor gegaan ze kende jennifer en zal de dienst voor haar doen zondag. Daarna zijn we naar de buurvrouw van walters waar jennifer vaak kwam en daarna naar de naaister die de jurken maakte voor vrouwendag. Daarna wilde clara een taxi naar de shop van awah. Maar wij wilde graag wat meer lopen was maar een klein stukje zij weer zuchte ze is moe en je zweet er van dat wilde ze niet.(dit schreef jennifer in haar verhaal ook clara wil niet lopen maar alles met de taxi) maar ze zei oke  dus nog een stuk gelopen en toen toch maar de taxi genomen met 5 minuten  waren we er echt he ze liet het merken dat het veel te ver was. Dus toen awah er niet was zijn we met de taxi naar een markt gegaan daar spercibonen aarpels en vlees gekocht en toen naarhaar huis. Spulen op geruimt en wat gedronken. Toen met clara besproken dat we graag wilde lopen om wat te zien ze zei is niet veilig dus vroeg ik als bossec mee gaat is het dan goed. Dat was goed om kwart voor 4 gingen we met bossec  lopen hij vertelde  heel veel waar we langs kwamen ook de plek waar we vanmiddag met de taxi waren. We zijn de weg  gevolgd de berg op we kwamen bij het monument de politie en cafement echt leuk en mooi. Nog met een man gesproken die tochten organiseerd de berg op we gaan er over denken want het is best duur. Daarna terug gelopen we hebben echt genoten. Toen we terug waren hebben we rijst met kip gegeten. Nu ff relaxen en dan naar bed

1. Ilse:
    5 november 2019
    Fijn verslag weer... het is zó leuk om jullie te volgen en op de hoogte te blijven.
    Slaap lekker straks en weer een mooie bijzonder te dag morgen.. 💋
  2. Paula:
    5 november 2019
    Zo sportief dat is voor jullie niet zo moeilijk of is het daar te warm voor om te lopen of gevaarlijk mooi om dit allemaal te zien door jullie ogen en woorden. Bedankt daar voor.☀️🤗😘
  3. L L:
    Ik genietttttt
  4. Ellen:
    5 november 2019
    super dag weer. Dank voor het delen
  5. Ellen:
    5 november 2019
    Ik denk dat het echt wel iets voor jullie is om zo een bergtocht te doen. Voor het geval jullie het gaan doen ens ik jullie veel succes
  6. Jacqueline Lagerveld:
    5 november 2019
    Ik reis met jullie mee middels de foto's en verslagen 😘
  7. Lenie:
    6 november 2019
    ben blij dat jullie toch kunnen genieten van alles
    en bedenk bij alles wat je evt wil doen of het nu kan zo ja
    doe het dan anders krijg je misschien spijt.