9e dag cameroon

6 november 2019 - Buéa, Kameroen

We zijn vanmorgen naar mountmarry geweest zo warm ontvangen met al hasr collega's gesproken en ze zeiden allemaal hoe lief en goed ze was en ze was ook heel kundig. Daarna zijn we nog uitgenodigd door de hoofd van mountmarry cecilia ze was zo blij ze laat een jurk voor mij en een iets voor paul maken van de stof van mountmarry.  Daarna terug naar clara. Om half 5 kwam eric ons halen om naar mayongen haar bar te gaan daar vrienden va jennifer gesproken en boufortlight gedronken. Toen werd ik door judith gebeld dat me moeder is overleden. Ik stop met deze blog we vliegen morgen avond terug naar België en daar met de trein naar schiphol en dan reizen we door naar laren.

1. Paula:
    6 november 2019
    Heel veel sterkte en gecondoleerd met jou moeder het is wel heel erg dat dit nu gebeurd lieverds
  2. Ilse:
    6 november 2019
    De tranen schieten in mijn ogen.... lieverds wat is dit vreselijk voor jullie.
    Ik wens jullie heel veel troost en liefde om dit verlies te plaatsen en te verwerken.
    Wat vind ik dit verdrietig voor jullie 🧡🌺🦋
  3. René Giljou:
    6 november 2019
    Wat erg! Heel veel sterkte.
  4. Petra:
    6 november 2019
    Hè wat naar allemaal! Gecondoleerd en sterkte en veilige reis x
  5. Arjen:
    6 november 2019
    Paul Lian veel sterkte in deze tijd
  6. Jacqueline Lagerveld:
    6 november 2019
    Heel veel sterkte woorden schieten te kort
  7. Marion van Tatenhove:
    7 november 2019
    Jeetje wat erg zeg, dit verzin je niet. Gecondoleerd en veel sterkte.
  8. Nolly:
    7 november 2019
    ach Lilan en Paul, net nu, op deze bijzondere reis, wat je verder zou moeten helpen met de verwerking, dat verdrietige bericht.
    Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd
  9. L L:
    7 november 2019
    Gatsie... voorzichtig terug.. vergeet de herinneringen van nu en eerder niet....sterkte...
  10. Lenie:
    7 november 2019
    wat verschrikkelijk allemaal. het ene nog aan het verwerken en het andere verdriet komt alweer op jullie pad . heel heel veel sterkte en gecondoleerd.
  11. Lidwina:
    7 november 2019
    Dat is heel verdrietig nieuws en zo plotseling. Lieverds heel veel sterkte en kracht met dit grote verlies😘😘