Cameroen

26 oktober 2019 - Julianadorp aan Zee, Nederland

Op dinsdag 29 oktober vertekken we naar cameroen hier zal ik elke dag iets schrijven wat we beleven

1. Nancy:
    26 oktober 2019
    Heel veel plezier op jullie spannende avontuur😘
  2. Angelique:
    Heel veel plezier met jullie mooie speciale reis...ik volg je😘
  3. Lidia:
    26 oktober 2019
    Zal een heel bijzondere en dierbare reis gaan worden voor jullie. Vast met veel gemengde gevoelens. Probeer er zo veel mogelijk van te genieten, en ik zal van jou verhalen genieten❤️💋❤️
  4. Ria van Soelen:
    Heel veel plezier op deze bijzondere reis voor jullie Ik ga jullie volgen 💋
  5. Dagmar:
    26 oktober 2019
    Heel veel plezier en bijzonder
  6. Vinnie:
    Lilan en paul alvast een fijne reis toegewenst
  7. Sandra:
    Heel bijzonder hoor! Veel plezier op jullie mooie reis!! Liefs Sandra
  8. Ilse:
    Spannende missie .... zal met emoties, verdriet en blijdschap gepaard gaan. Hoe dan ook word dit een zeer waardevolle vakantie.
    Geniet er van van je haren tot je tenen en kom stampesvol met herinneringen weer naar huis.
    Maar eerst....... weekend 😎🤩😎
  9. Paula:
    26 oktober 2019
    Heel veel plezier en ik ga jullie volgen ik hoop voor jullie daar mooie herinneringen op te halen en in jullie hart weer mee te nemen naar huis.natuurlijk is het een reis met een lach en een traan maar wel mooi dat jullie dit gaan doen. heel veel geluk en liefde verder met jullie avontuur.
  10. Petra:
    Alvast een mooie tijd en mooie en vast ook emotionele herinneringen, ik zal jullie zeker volgen.
  11. Patricia:
    28 oktober 2019
    Een mooie en bijzondere reis, ik ga jullie zeker volgen!