5e dag cameroon

3 november 2019 - Buéa, Kameroen

Vanmorgen vanaf 5 uur wakker omdat buiten de mensenhier ze al zo vroeg beginnen met schoonmaken. De hele nacht heeft het geregend dus word alles netjes droog gemaakt Om 8 uur opgestaan en gedoucht met een emmertje koud  water brr maar meteen wakker. Het zonnetje scheen  dus lekker buiten ontbijten toen ging het weer regenen niet zo zuinig ook maar we konden gewoon buiten blijven. Na het ontbijt met de taxi naar de zaak van awah daar ff gezeten want het hoosde weer en toen naar boven met awah en cyprain daar besproken over de memoriolday van jennifer op zondag 10 november.  We gaan die ochtend  eerst naar de kerk hier in buea en dan naar limbe en zullen haar as wat we mee hebben dat uitstrooien en daarna gaan we terug en zorgen alles klaar te zetten voor alle vrienden en collega's die dan komen eten en drinken en praten over jennifer we verwachten 100 man. Daarna zijn we  naar het kraampje met het koeievlees gegaan (vanmorgen lag hij nog op de bank om instukken te maken) weer een maaltje gegeten erg lekker daarna de shoppies langs gegaan wat spullen voor het eten gekocht en toen met de taxi walters familie die zorgen voor de vrijwilligers van live built en zo hebben ze toen ook voor jennifer gezorgd we hebben fijn gesproken daar. Op de weg er naar toe zie je kleine begraafplaats en daarna meteen krotten van huizen zo appart de graven zijn mooier dan hun huizen. Daarna de weg terug gelopen. Bij clara spagetie met tomaten sause en vis gegeten. Daarna kwam bossec ons  gedag zeggen hij is een voetbalspeller van kameroen en hij was een maand lang haar patiënt en hij was met zijn zus die heeft met jennifer gesport zo leuk te praten. Was ern fijne avond nu naar bed morgen weer een mooie dag

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nolly:
    3 november 2019
    bijzonder moment dat je haar as daar kon uitstrooien
    sterkte want ook dat zal niet makkelijk zijn geweest
  2. Lenie:
    3 november 2019
    hoi hoi fijn dat jullie zulke mooie verhalen over Jennever kunnen dellen
  3. Ilse:
    4 november 2019
    Dit klinkt weer een stuk beter dan je 4e verslag. Dat je zo belazerd kunt worden... daar hou je geen rekening mee.
    Nu toeleven naar Memorial day... ik dacht een groepje van 20 mensen of zo maar dat zijn er dus 'iets' meer 😊. Hoeveel mensen helpen je bij de voorbereiding ... eten drinken de hele handel. Alle hulp is natuurlijk welkom bij zoveel mensen die komen.
    Ben benieuwd naar de voorbereidingen richting zondag.... zou ook fijn zijn als het droog blijft.
  4. Danielle:
    4 november 2019
    Wat mooi om te horen dat jullie haar in haar geliefde kamaroen ook uitstrooien. Prachtig om te lezen hoeveel mensen er nog meer zijn aan de andere kant van de wereld die zo dol op jenn waren. 💋❤