2e dag cameroon

31 oktober 2019 - Douala, Kameroen

Vonmorgen vroeg wakker goed geslapen. Om 9 uur kwam lucas . We hebben gepraat wat we zouden doen toen ging hij geld wisselen en tanken. Wij kregen ontbijt gebakken omelet met groente en vis. Daarna wachten op lucas alles gaat hier heel rustig. Hij reed ons naar zijn fhuis. Werkelijk allemaal met golfplatendak de wegen als je het een weg kan noemen super veel en diepe gaten .we gaan de trap op naar zijn huis. Een woonkamer 2 slaapkamersen wc met douche.erg klein maar prima slaapplaats.alles neer gezet weer in de auto door douala echt overal kraampjes en de wegen pfff ja wie het eerste bij de kruising  is gaat  voor voor je hebt geen plek op de weg  je gast binnendoor buiten om echt dat het allemaal goed is gegaan. Toen zijn we zijn dochter gaan halen zei is leraares toen even bij zijn  moeder geweest en even over de markt gelopen echt zo anders. Toen zijn dochter afgezet en toen naar de stad  daar was zijn vrouw, heerlijk koeievlees van de barbeqeu. Opeen begon het  te regenen echt met bakken uit de lucht gauw binnen gaan zitten. Toe naar zijn huis en gaan slapen. Was een druke dag veel gezien  nou slapen

1. Angelique:
    31 oktober 2019
    Wat een cultuurshock...mooi je verhaal te lezen😘
  2. Petra:
    31 oktober 2019
    Ik lees dit terwijl ik mn beschuitje eet. Wat leuk om te lezen hoe jullie je dag doorbrengen!
  3. Lidia:
    31 oktober 2019
    Wauw wat bizar om die foto’s te zien, wat een contrast met Nederland. Natuurlijk weet je het wel van beelden van tv, verhalen van andere enz. Maar kan me goed voorstellen dat als je dit met eigen ogen ziet het wel even binnenkomt. Doe voorzichtig en geniet van deze reis met dubbele lading😘💖💙
  4. Lenie:
    31 oktober 2019
    wat een verschil met hier zeg .verhalen van anderen over deze toestand is altijd zover weg .maar nu staan jullie er met je neus boven op wat moet dat een binnen komer zijn.
    maar neem het in je op en geef het plekje .voor de rest genieten .
  5. Nolly:
    31 oktober 2019
    ik hoor dat het daar slecht weer was, met aardverschuiving?
    Hoop dat jullie nergens last van hebben
  6. Paula:
    31 oktober 2019
    Nou dat nog eens een avontuur wat een andere wereld waar jullie zijn.
    Maar wel heel mooi dat jullie een chauffeur hebben dan kom je nog eens ergens.
    Veel geluk en liefde op jullie emotionele reis.
    Lieve groet ons.
  7. Ilse:
    31 oktober 2019
    Dat autorijden lijkt me wel spectaculair... durf je er zelf ook te rijden??? Die markt staat er zeker dag en nacht zo te zien aan de bouwwerken.
  8. Ellen:
    31 oktober 2019
    Dat is een drukke dag met veel mensen die jullie ontmoet hebben. Ja de cultuurschok is even wennen maar daarna gaat het wel goed gaan.
  9. Kevin, Anouk & Mex:
    31 oktober 2019
    Oh wat zal het allemaal wennen zijn, maar super gaaf voor jullie om daar te zijn. Zal wel heel bijzonder zijn allemaal? Leuk om zo een beetje mee te genieten. Veel plezier daar tijdens jullie bijzondere reis. X